Penantianku...




Aku. Dan. Dia

Tiada perkataan yang mampu ku ungkapkan.. Tidak terucap.

Semuanya ku simpan di hati.. Terlalu berat untuk ku.. Lantas ku meluahkan semuanya pada Sang Pencipta cinta.

Tentang kehadiran cinta.. Dalam hidupku.

Kebahagiaan.Kegembiraan.Suka dan duka.. Kita akan lalui bersama.

Selagi kita bernafas.. Bernyawa.

Kita masih milik-Nya.

Ya Allah ya tuhanku.. Aku Cintakan Dia.. Andai perasaan ini adalah perasaan yang betul dan tepat.. Temukanlah jodah aku dengannya.. Supaya aku

tidak terseksa dengan lebih lama.

Cukuplah hati ku tidak tenteram.. Cukuplah aku sudah tersenyum sebegini rupa.. Cukuplah aku merasai pelbagai perasaan.

Tolonglah aku ya Allah..

Andai Engkau redha dengan cinta ini.. Pertemukanlah jodoh kami.. Permudahkan kehidupan kami.




Berikanlah kami ilmu yang berguna.. Agar kami dapat menjaga cinta ini hingga ke syurga.




Amin ya rabbal A`lamin.






No comments:

Post a Comment